رفقا عیدتون مبارک

 

سال تحویل شد و من
 تمام دلتنگیهایم را
 به جای تو
 در آغوش می کشم
 چقدر جایت میان بازوانم خالیست
 نوروز مبارک

سلام سلام سلام

عیــــــــدتون مبارک

خوبین؟دلم واسه همتون یه ذره شده از اینکه اومدین یه دنیا سپاس !

تا یادم نرفته بگم تک تک نوشته هاتون توی پست هایی که توی قسمت موضاعاته وجود داره یه سر بهشون بزنید این صفحه یعنی قراره بچه ها مطلب بذارن که شکر خدا هیشکی نمیاد!

بچه ها اگه عضو میشین یه نامی بذارین لااقل من بشناسم!بچه ها هرکی پایست شب  9 فروردین راس ساعت 8 شب که مهرنوش نخواد بره بخوابه صبا بیرون نباشه و تک تکون یه جا نباشین بیایین وب هرکی میاد اومدنشو نظرات همین پست اعلام کنه



نظرات شما عزیزان:

ساعت15:38---3 فروردين 1392
سلام یسناجون.سال نوت مبارک.


بابا من چندبار اومدم اما هیچ خبری نبود.
پاسخ:سلام گلی1سال نوی توهم جدید!!! بله دیگه وقتی من بیچاره شما رو میکنم نویسنده همینه دیگه نه تو میای نه این صبا گوربگوری که صبح تا شب اینترنت پلاسه سارا هم که خدا رو شکر گور به گور شده. مهدیس بزنگ خونه نام کاربریتو بت بگم من شارژندارم وگرنه اون اس مستو خوشگل جواب میدادم که دیگه عصبانیتت رو سرم خالی نکنی


صبا
ساعت15:22---3 فروردين 1392
بچه پروفقط به من ومهنوش گیردادی ازبین این همه ادم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟پاسخ:سلام اخه جز شما هیشکی نیومده!
پاسخ:راستی بچه پرو هم یلداتونه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 3 فروردين 1392برچسب:,

] [ 10:23 ] [ یسنا ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه

سایت <a href=عاشقانه 98 لاو" src="http://up.98love.ir/up/mamadzar/Pictures/98love%20logo.gif?1339128121" style="width: 100px; height: 100px;" title="سایت عاشقانه 98 لاو" />

98love